NIEUWS EN PERS

Nieuws vanuit ISS

Hier vindt u de laatste nieuwsberichten en persberichten, toegang tot onze beeldbibliotheek en abonneert u zich op updates. Heeft u vragen over onze nieuwsberichten? Neem contact op met onze perswoordvoerder.

Ik heb een persvraag/about/over-iss/contact
Filteren op

Land

Jaar

• ISSNL - Pilot met robotstofzuiger bij PwC 07-2024
    Onze schoonmakers werken prettiger en veiliger met robottechnologie

Binnen het facilitaire bedrijf bij onze opdrachtgever PwC wordt continu gezocht naar innovatieve oplossingen. Samen met onze leveranciers hebben we gekeken naar een innovatie die onze medewerkers helpt het werk lichter te maken én positief bijdraagt aan de werkplekbeleving bij PwC.

• ISSNL - TopAcademie mbo praktijkverklaring 062024
    13 leerlingen TopAcademie krijgen praktijkverklaring mbo na werkstage bij ISS
    Samen met Learn2Work bereidt ISS mbo-leerlingen voor op werken door opleiden in de praktijk. Op die manier draagt ISS bij aan zelfstandigheid en bestaanszekerheid van een kwetsbare doelgroep.
  • ISSNL - Samenwerking ISS, UWV en Landelijk WSP Gemeenten - Ondertekening 05-2024
    ISS, UWV en Landelijk WSP Gemeenten tekenen voor 125 extra banen per jaar
    ISS, UWV Werkbedrijf en het Landelijk Werkgeversservicepunt (WSP) Gemeenten hebben een landelijke samenwerkingsovereenkomst ondertekend met de ambitie om jaarlijks samen 125 extra banen te creëren voor mensen die wat extra hulp nodig hebben om (weer) aan het werk te komen.
  • ISSNL - Verklaring Gelijke kansen - groepsfoto minister en ISS 052024 crop
    ISS tekent verklaring Gelijke Kansen
    Ruim 50 bedrijven en organisaties, waaronder ISS, hebben op maandag 27 mei 2024, op initiatief van minister Van Gennip van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, de verklaring 'Gelijke Kansen' ondertekend en beloven zich in te zetten voor een inclusievere arbeidsmarkt.
  • ISSNL - Verklaring Gelijke kansen - groepsfoto minister en ISS 052024 crop
    ISS tekent verklaring Gelijke Kansen
  • OntdekHospitality-PR-beeld
    Hospitality sector lanceert Ontdekhospitality.nl
    Het Hospitality Pact heeft onlangs met haar partners, waaronder ISS, het online platform ontdekhospitality.nl gelanceerd. Onderdeel hiervan is een grootschalige digitale campagne die als doel heeft om mensen te informeren en inspireren om te kiezen voor een baan of opleiding in de hospitality sector.
  • ISSNL - Lancering Duurzame Impact Stratgie 04-2024
    Lancering Duurzame Impact Strategie Facility Management
    FMN, ISS en Facilicom nemen initiatief om grootschalige verduurzaming binnen facilitaire sector te realiseren.
  • ISS ondertekent Amsterdams Stagepact MBO

In bijzijn van Koningin Máxima werd op 9 april het Amsterdams Stagepact MBO gelanceerd. ISS is één van de medeondertekenaars van dit convenant.

• ISSNL - Interventies FY2023 - 04-2024
    ISS verlaagt CO2-uitstoot met 15%
    We hebben de cijfers van 2023 binnen en laten je graag zien welke initiatieven we hebben ontplooid en wat het resultaat is.
  • ISSNL - ISS-PwC - Grondstofgebruik 04-2024
    ISS en PwC stimuleren duurzaam eetgedrag met nudging
    ISS en PwC hebben door nudging er voor gezorgd dat PwC-medewerkers vanuit de intrinsieke motivatie een meer duurzame voedselkeuze maken. In dit artikel gaan we in op het onderzoek vooraf, de nudges en de resultaten.

Blijf op de hoogte

Meld u aan om het laatste nieuws van ISS te ontvangen. U kunt zich op elk moment weer uitschrijven.

ISS office

Persmateriaal

Logo's en pers-foto's van ISS

Klik op onderstaande link voor toegang tot logo's, persfoto's en andere afbeeldingen die door ISS beschikbaar zijn gesteld voor publiek gebruik. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, neem dan contact ons op.

Naar persmateriaalhttps://brand.issworld.com/web/1655c3ae9bca712a/news-and-press-image-library/Neem contact op/sitecore/content/ISSWorldSites/ISSWorld/ISSGlobal/Home/About/Contact/contact-us